فاطمه جانمانفاطمه جانمان، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره

نفس طلایی

............

1390/8/25 15:51
نویسنده : مامانی
303 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ناز پری من خوبی جیگر طلا ؟ منم خوبم خدا رو شکر دیشب با بابایی برای عید دیدنی رفتیم خونه ی مامان جون ها و دیدیمشون قلب

زندایی خوبم از مدرسه اش که اونجا معلمه برای کار تست ترسیم خانواده برام 3 تا نقاشی گرفته بود از بچه هایی که دلم براشون خیلی گرفت ( بچه ای که مریض بود ، پدرش خودکشی کرده بود و....) خیلی دلم گرفت اون قدر صادق . عجیب تو نقاشی شون حرفاشون و زده بودن که .... خدایا به همه ی خانواده ها عشق بده و محبت تا همیشه در کنار هم خوشبخت و شاد باشن خدایا فقط بخاطر بچه هاشون بهشون کمک کن اخه این طفل های معصوم و بهشتی واقعا گناه دارن ......

خدای مهربونم عاشقانه دوستت دارم که تنهاترین بهترین فوق العاده ترین ناز ترین عشق ترین خدای منی روی ماهت رو می بوسم ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

عمه جون
25 آبان 90 16:19
سلام اپممممممممممممممم اپممممممممممممممممممممممممممممممم خوشحال میشم بیایین:
مامان زهرا نازنازی
25 آبان 90 18:21
مامان محمد پارسا
25 آبان 90 20:43
خدای مهربونم عاشقانه دوستت دارم حس لطیفی داری گلم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس طلایی می باشد